tiistai 27. joulukuuta 2011

我愚蠢的想法

 Minulla ei ole hyvä olo.
Minusta tuntuu, että haluan kapinoida kaikkea vastaan, mutta kuitenkin samalla olla kaikille mieliksi ja käyttäytyä kiltisti. Kieltäydyn ottamasta lääkkeitäni (kefexiiniä[antibioottia]), koska niiden ottaminen ahdistaa minua.
Pelkään, että tukehdun niihin en tykkää lääkkeiden nielemisestä se ahdistaa.
Ne saa minulle huonon olon. Olen jättäny välistä varmaan 8 lääkettä eikä vanhemmat ole edes huomanneet. Bravo... Ihan sama vaikka tulisi angiina takaisin en ota noita lääkkeitä en halua. Piste.

Minulla on ikävä minun rakasta. Niko Nestori Niemelääni. Olen nähnyt sen viimeksi ööö... Varmaan 4 päivää sitten? Tai viisi en ole varma niin kauhean pitkä aika.
Nytkin minua paleltaa. Minulla ei tosin ole sukkia jalassa. Päälläni on toppi ja yöpuvunhousut ja on aika viileä. Mutta eilen illalla ja yöllä minulla oli hiki ja se oli tuskaista.
Minulla on oikeasti ikävä Nikoa. Haluan sen tänne, mutta minulta on loppunut saldo en voi siis soittaa sille, eikä sitä näy facebookissakaan ja se on kovin turhauttavaa.

1 kommentti:

  1. tulin tosi onnelliseksi kun sinun otsikko oli kiinaksi ♥
    don't worry, dear. kapinoi vain. ole kiltti vain jos haluat, niille joille haluat sen puolen itsestäsi näyttää! :3

    VastaaPoista