tiistai 20. joulukuuta 2011

"Ole hyvä" *Hymy*

 Tällä viikolla koulussa on teemaviikko.
Maanantaina piti pukeutua mustaan jos on sinkku, siniseen jos on varattu ja valkoiseen/beigeen jos on pientä säpinää. Päädyin siniseen toppiin+korvikset ja farkkuihin. Tiistaina piti pukeutua yöpukuun. Pistin päälleni ylisuuren tappara t-paidan (kokoa XL). Minun teki mieli kirjoittaa sen paidan selkämykseen, että ON PERSEESTÄ ! Joku varmaan luulee vielä, että kannatan tapparaa (no hyi) Kyllä ilves on hyvä ja JYP pikkuisen Antti Philströmin takia.
Huomenna keskiviikkona kouluun pitäisi pistää huppari, lökärit +tonttulakki.
Ja tortaina siistit vaatteet. Taidan pistää vekkihameen.
Minun pitäisi siivota huoneeni siellä ei meinaa mahtua kulkemaan ja se on kulemma ihan räjähtänyt. Sama se minulle minä tykkään silti nukkua siellä oli se räjähtänyt tai ei näkeepähän, että siellä asutaan...
Olen tullut siihen tulokseen, että joulu on ihan jees. Eipähän tarvitse näkeä nälkää. Ja jotkin satunnaiset lahjat ovat vain extraa.

Vihaan yli kaiken sitä, että minut keskeytetään vähän väliä. Kun yritän kuunnella twilightia tuntuu kuin äitillä tai iskällä olisi vähän väliä jotakin asiaa, kuten käytä koira, syömään, mitä haluaisit syödä jouluna, oletko siivonnut huoneesi, haluatko pitää nämä kaikki koulukuvat ja muuta sangen mukavaa ja vähän vähemmän kiinnostavaa ja ärsyttävää. Okei kuuntelin kyllä twilightia melkein 9 tuntia, mutta silti..

Sain tänään kavereilta lahjoja;
Lauralta 3 luomiväriä, 2 kynsilakkaa ja suklaapukin
Annikala tobleronen
Ja Marialta valkosuklaalevyn
Huomenna saan Sapelta ja Satulta lahjat. Omat lahjani olen jo kaikki antanut kavereilleni. Äidin lahja on enään tallella ja sen hän saa vasta jouluna. Kahvin tuoksuinen kynttilä.
Piakkoin on joulukin ja uusi vuosi ja kaikkea huoh... En pidä kaikesta, mutta kestän kyllä. Luen vaikka kirjoja koko joululoman. Paitsi jouluna on joulusauna ja kirkko ja jouluruoka ja lahjat, sellaisia perinteisiä pikkujuttuja vain. Eniten minä pidän riisipuurosta ja sekametelisopasta se on mielestäni todella hyvää.
Eipä oikein muita ajatuksia tähän hätään ole, mutta katsotaan sitten huomenna uudestaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti